Výrobca | RAVAK |
Hmotnosť | 23.5kg |
Séria | CLASSIC Ravak |
Farba vane, vaničky | biela |
Povrchová úprava | Nie |
Protišmyk | Nie |
Kratšia strana (cm) | 70 |
Dlhšia strana (cm) | 170 |
Materiál vane | akrylát |
Informácie o produktovom rade V jednoduchosti je krása. Táto klasická vaňa v modernom pojatí vďaka svojim subtílnym tenkým bočniciam poskytuje príjemný priestor aj pre sprchovanie. Tiež vo variante minivane so skrátenou dĺžkou. Hlboká ako klasická vaňa, ale kratšia, preto sa vojde aj do malej niky v kúpeľni. Sprchovanie vo vani uľahčuje bezpečné ploché dno a niekoľko variant sprchových zásten alebo dverí. Vďaka kolmým stenám pre vás ostáva vo vani viac miesta. Skrátený model má dĺžku iba 120 cm, avšak zachováva si klasickú hĺbku pre pohodlné kúpánie.
Vaňu možno doplniť vaňovou zástenou CVS2, VS2, VS3, VS5, PVS1, BVS1,
BVS2, prípadne vaňovými dverami AVDP3. Ako doplnky možno dokúpiť čelný
panel, bočný panel a vaňový odtokový komplet alebo univerzálne nerezové
madlo. Vaňa je vystužená sklolaminátom (LA). Na vaňu nemožno inštalovať
vaňový odtokový komplet s napúšťaním prepadom II. Široké dno vane,
ktorú doplníte o vaňovú zástenu, zaručí aj bezpečné a komfortné
sprchovanie bez rozstrekovania vody v kúpelni. Na vaňu naväzuje koncept
výrobkov pre celú kúpeľňu, ktorý zahrňuje umývadlá, nábytok, zrkadlo a
batérie.
Informácie o tomto variante
Špičkový české dizajnérske štúdio orientujúce sa na produktový dizajn, v ktorom vyznáva hlavne pravidlo nekomplikovaných riešení s jasnou myšlienkou. Svoju invenciu dodalo mnohým najobľúbenejším kúpeľňovým výrobkom RAVAK (Koncept Rosa, Koncept Chrome, Koncept 10°, Koncept Classic, Koncept Evolution ). Taktiež spolupracoval so svetoznámymi značkami Narex a Electrolux. S výrobkami RAVAK sa pravidelne zúčastňuje na prestížnych súťažiach – nominovaný na cenu Czech Grand Design, výherca cien EDIDA, Top Design a Red Dot.
Kryštof Nosál – Zakladateľ štúdia Nosal Design.
Motto: Použitím jednoduchých prostriedkov sa snažím dosiahnuť maximálny účinok. Zjednodušením a odstránením všetkého nepotrebného vznikne výrobok, ktorý vnímame intenzívnejšie.